    From: "platini76" <p...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Metribank - wielkie oszustwo ?
    Date: Tue, 24 Apr 2007 12:59:18 +0000 (UTC)

    TOMI3012 <t...@w...pl> napisał(a):

    > po=B3ka zale=BFna

    > sc
    >
    > Zak=B3adaj=B1c =BFe Metribank to Bank rozwi=B1z=F1 finansowych dla wszystki=
    > ch
    > nie mo=BFna stweirdzi=E6 =BFe jest to Bank tym bardziej =BFe zabronione jest
    > u=BFywanie wyrazu "bank" a nie cz=B3onu "bank" w innym wyrazie. Metribank
    > to nazwa w=B3asna "METRIBANK" jeden wyraz wi=EAc nie ma tu mowy o
    > naruszeniu prawa.
    > Banalny przyk=B3ad ta firma mog=B3aby si=EA nazywa=E6 np. BANKRUT i co wtedy
    > ha ha ha
> [...]
    PR-owiec z Ciebie Tomi od siedmiu bolesci. To czy wyraz BANK jest wykorzystany
    osobno czy lacznie z innym wyrazem (np. Getin Bank, Polbank) nie ma
    najmniejszego znaczenia. Jest to zlamanie prawa dokonane z pelna premedytacja,
    bo nikt nie uwierzy, ze zalozyciel spolki posrednictwa finansowego nie zna
    prawa bankowego. Przestan sie wiec silic na te pseudowykladnie przepisow, bo w
    takie bzdury nie uwierzylby nawet przedszkolak. Inne firmy tego typu nie
    uciekaja sie do takich brudnych sztuczek, mam na mysli Open Finance, Expander itd.

    platini