    From: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Metoda przed ujawnieniem nr karty ??
    Date: Thu, 20 Jan 2005 22:26:14 GMT
    Sender: g...@p...onet.pl@host-ip178-169.crowley.pl

    On Thu, 20 Jan 2005 23:14:09 +0100, Adam Płaszczyca
    <t...@o...org.pl> wrote:

    >Wiesz, ja po prostu miałem juz kilka przypadków użycia numeru mojej
    >karty. Efekt - telefon, kasa wraca.
    >Straaaaaaaaaszne konsekwencje, czyz nie?

    chodzilo mi o stwierdzenie, ze ktos sobie narobi klopotu. jak
    odpowiadasz, to na temat prosze ;P

    G.

    BTW - nie znam regulaminu Shiti. nie masz tam nic o utrzymywaniu w
    tajemnicy numeru karty? bo jak masz to jakis zyczliwy moze im podeslac
    co nieco, i w koncu Shiti sie na ciebie wypnie :)