eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak szybko potrafisz wypłacić pieniądze z banku? › Re: Metoda polska vs cypryjska Re: Jak szybko potrafisz wypłacić pieniądze z banku?
  • Data: 2013-03-22 11:19:48
    Temat: Re: Metoda polska vs cypryjska Re: Jak szybko potrafisz wypłacić pieniądze z banku?
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-22 10:36, m napisał(a):

    > Problem w tym, że spadek zdolności nadążania zbiega się w czasie
    > ze spadkiem zdolności płacenia :). Czyli - na starość.

    O tym trzeba pomyśleć wcześniej. Czyli - za młodu.

    > Niektórzy nie mają komu tego powierzyć za darmo, bo albo są
    > samotni, albo mają rodzinę taką co to tylko na zdjęciu.

    No i ekstra. Ktoś to przejmie i zrobi z tego użytek. Przejmujący
    pieniędzy ani majątku też nie zabierze ze sobą do grobu. Kolejne
    pokolenia skorzystają. Albo: od ludzi w wieku emerytalnym kupowanie
    "za 150%" + jakaś renta dożywotnia, nie wiem, da się coś wymyślić.

    > Znam co najmniej kilka osób które sobie spokojnie żyją w swoich
    > chatynkach, które na 99.9% nie zaktualizowałyby (ze względu na
    > ogólne nienadążanie) a które jakoś posiadaniem swoich małych
    > ruderek nikomu krzywdy nie robią.

    Mnie nie przekonuje pogląd, że ludzie są z natury źli i uważam, że
    na 99,9% nikt nie będzie chciał nikogo z ruderek wyrzucać.

    --
    TrzyLinie