    From: Mariusz Drabak2 <m...@m...net.eu>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Merkel ostrzega - Niemcy moga zbankrutowac!
    Date: Thu, 29 Jan 2009 12:45:55 +0100

    Mam jedno pytanie, które mnie nurtuje. Jesli jest tak jak mówią
    niektórzy analitycy, że po okresie sprzedazy aktywow przez banki dolar
    poleci na dol to co stanie sie z euro.
    Chodzi mi o to czy euro bedzie silniejsze od dolara czy bedzie mniej
    wiecej zachowywac sie podobnie ale wolniej/szybciej.
    Patrzac na skale pomocy wlasciwie euro powinno byc mniej wyceniane niz
    dolar. Ale patrzac na rynki jest odwrotnie.