eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMeritum - olewka klienta? › Re: Meritum - olewka klienta?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartne
    rs.pl!not-for-mail
    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Meritum - olewka klienta?
    Date: Fri, 26 Feb 2010 09:41:59 +0100
    Organization: GTS Energis
    Lines: 23
    Message-ID: <hm81go$2cnt$1@news2.ipartners.pl>
    References: <hm7tfd$b2$1@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-94-42-61-240.multimo.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1267173720 78589 94.42.61.240 (26 Feb 2010 08:42:00 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 26 Feb 2010 08:42:00 GMT
    In-Reply-To: <hm7tfd$b2$1@news.interia.pl>
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18005
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18005
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:519805
    [ ukryj nagłówki ]


    "Valdi" <V...@v...pl> wrote in message
    news:hm7tfd$b2$1@news.interia.pl...
    > Czy to standard w tym banku, że na e-maile się nie odpisuje?
    > Czy to standard w tym banku, że na infolinii chyba nie ma żywego człowieka
    > bo nikt telefonu nie chce odebrać?
    >
    > A już miałem im swoje pieniądze z wynajmu mieszkania powierzać...
    >

    Raczej mam wrazenia odmienne. Fakt, ze na maile przysylane z zewnatrz dosyc
    dlugo nie odpisuja, poczta przez system bankowosci elektr. nie ma az tak
    duzych opoznien. Na poczatku mialem problem z dochodzacymi sms, oddzwaniali
    do mnie, zeby usunac problem. Nawet przy rezygnacji z wyciagow papierowych
    (dyspozycja zrobiona przez system bank. int.) oddzwaniali w celu
    potwierdzenia dyspozycji.
    Nie zrazaj sie na poczatku, system internetowy jest OK i szczegolnie do
    lokat jest wygodniejszy niz Open- pelna samoobsluga, teraz jak podniesli
    procent to na dluzsze terminy wole ich niz Opena(na 3-mies nie maja lokat z
    dzienna kap. takze Open jest gora).
    Konto zakladalem juz prawie 3 mies temu, to moze teraz coraz wiecej klientow
    i infolinia nie daje rady.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1