    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Meritum - likwidacja karty
    Date: Thu, 07 Feb 2013 08:08:37 +0100
    From: "[sas]" <n...@e...com>

    W dniu 07.02.2013 o 07:53 m7marek <m...@i...pl> pisze:

    > Też się zastanawiałem i chyba najlepszym rozwiązaniem są jakieś
    > płatności za 100zł w marcu by za nią nie zapłacić 2zł i zastrzec w
    > marcu, by móc dostac zwrot 4% za luty. Chyba że się mylę?

    z regulaminu:
    Wypłata premii za dany miesiąc, następuje do 10 dnia miesiąca kolejnego,
    pod warunkiem, że Umowa Konta nie uległa rozwiązaniu do dnia Wypłaty
    premii, na skutek oświadczenia którejkolwiek ze stron.

    więc (wg mnie) spokojnie można zastrzec kartę w luty i dostanie się
    premię. Dodatkowo (wg mnie) można również wykonać transakcję pod koniec
    lutego, która rozliczy się w marcu i zastrzec kartę.

    --
    [sas]