  • Data: 2003-05-27 14:51:23
    Temat: Re: Mbank - nieswieza ryba
    Od: "malwiak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Powinieneś raczej napisać: "ZŁOTA KARTA", wiesz, żeby wszyscy zauważyli
    ;-) Nie
    > ma to jak mały snobizm późnym popołudniem...
    >
    > --

    To nie nazywa się snobizm, tylko LIMIT. Czarterując łódź lub awionetkę
    często muszę gwarantować kartą sumy, których zwykła karta nie chwyta. Wiem,
    że ci teraz głupio i napiszesz, że kupuje to popołudniami i z czystego
    snobizmu, ale zaoszczędzę ci prądu i wyjaśnię, że po prostu często jeżdżę w
    miejsca niedostępne. Posługiwałem sie dotąd kartami wydanymi w innym kraju.
    TERAZ POLSKA.

    Idź pokąsać na innej grupie

    Malwiak