  • Data: 2003-05-27 20:16:40
    Temat: Re: Mbank - nieswieza ryba
    Od: "Glenn" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    malwiak wrote:

    > Zadzwonila do mnie mila pani agentka i powiedziala, ze to co na
    > internecie to bajki i ona wie, ze zawsze potrzeba. Jak powiedzialem,
    > ze rezygnuje, to poinformowala mnie ze MUSZE zadzwonic na mlinke by
    > wycofac wniosek (hehehe).

    A to ciekawe - bo ja dałam tylko zdjęcie i pokazałam dowód. Może starałeś
    się o karte w innym banku ;-))))
    W tak BTW, jak mnie mbank wkurzył swoją "promocją" karcianą, to poszłam do
    Multi i usłyszałam, że oprócz zaświadczenia o zarobkach mam dać jeszcze
    historię rachunku - więc niech się wypchają - wolę dopłacić te parę złotych
    do złotej rybki ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn