  • Data: 2003-05-27 14:40:16
    Temat: Re: Mbank - nieświeża ryba
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "malwiak" <m...@p...onet.pl> napisał:

    > Poszedłem piechotą do WBK i złożyłem wniosek o KK złotą za 110 PLN (jakaś
    > promocja, dorzucają podobno zegarek swołocza).

    I dobrze zrobiłeś !! VG bzwbk jest IMHO lepsza od mBankowej. Chociażby limit
    odpowiedzialności 40kzl, czy też lepsza obsługa przez inet. No i w niektórych
    punktach można dostać rabat.
    W mB menu KK w inecie jest STRASZNIE skopane; Podejrzewam też że będzie sporo
    innych błędów związanych z obsługą KK. A te wymagane dokumenty przy stałych
    wpływach na konto, to jakieś nieporozumienie.