  • Data: 2005-06-29 09:44:23
    Temat: Re: Mastercard przedpłacona?
    Od: "m23m" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Cze, potrzebuje koniecznie karty ze znakiem Mastercard, ale przepłaconej.
    > Na stronie mastercard.pl piszą o takiej karcie, ale nic o tym, w ktorym
    > banku mozna ja kupic.
    >
    > Moze cos wiecie na ten temat?
    > Dzieki

    Na dzień dzisiejszy żaden bank takiej nie wydaje.

    Jeśli (jak sądzę) chcesz kartę, by płacić nią w necie (np. za bilety na
    futbolowe MŚ), to nic Ci tu nie poradzę. Przeczytaj wątek, do którego link
    podaje Ci August (post nad moim).

    Jeśli chcesz nią płacić tylko w POS-ach (cóż, ludzie miewają różne pomysły ;-)
    to istnieje na polskim rynku karta przedpłacona MasterCard Electronic. Wydaje ją
    Bonus Systems (www.bonussystems.pl) we wspoółpracy z Kredyt Bankiem.

    Miałem kiedyś taką, działała w zasadzie normalnie. Ba! Był do niej nawet dostęp
    przez net. :-)
    Ale osobiście nie polecam, bo:
    * brak PIN-u (nie pobierzesz pieniędzy z bankomatu)
    * prowizja za transakcje bezgotówkowe (50 groszy za sztukę)
    * zamówienie kart w zasadzie tylko na firmę
    * mało kumate panienki w obsłudze.

    To już lepsze któreś przedpłacone Maestro z oferty ING...

    m23m