    From: ajt <a...@u...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Mamooooo , ale o co tutaj chodzi :))))) BPH
    Date: Tue, 04 Jul 2006 09:18:45 +0200

    fotomania.pl napisał(a):
    > W tej chwili jestem uhahany bardziej niz komunikat ze starego systemu Lukasa
    > (..) trwa pobieranie danych z serwera :)) Pieniadze ktora masz na koncie
    > dzisiaj mozesz tylko ogladac , bankomat zobaczy je dopiero dnia nastepnego
    > :))
    > Przelew wewnetrzny w BPH zostanie zrealizowany dopiero w momencie kiedy Pani
    > z wasem przyjdzie do pracy :))) Ale nie wczesniej niz wypije kawe :)))

    W PBH jest ciekawy sposób wyświetlania historii (przynajmniej u mnie to
    tak działa). Daję np. wyświetlenie ostatnich 10 transakcji no i widzę
    10, ale ostatnia jakoś tak sprzed miesiąca....
    Nie zrażony, wybieram jeszcze raz wyświetlenie 10 ostatnich. na górze
    listy pojawia się jedna wcześniej niewidoczna. Kolejny raz robię to samo
    (może być też wyświetlenie do dzisiejszej daty, wszystko jedno) i widzę
    dwie kolejne. jeszcze raz i następna się pojawia. I wreszcie po kolejnym
    wybraniu tej funkcji widzę przelew, który wczoraj przyszedł, co po
    zalogowaniu wywnioskowałem po zmianie stanu konta :)
    Andrzej