eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMULTIBANK - reakcja oddziału na Królewskiej :) › Re: MULTIBANK - reakcja oddziału na Królewskiej :)
  • Data: 2002-11-04 12:29:19
    Temat: Re: MULTIBANK - reakcja oddziału na Królewskiej :)
    Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > proszę aby zadowoleni klienci tego oddziału ujawnili się
    > na tej liście i napisali z czego są tak bardzo zadowoleni.

    Witam,
    zgodnie z zyczeniem sie ujawniam, jestem klientem oddzialu na Krolewskiej mniej
    wiecej od 7 miesiecy i jak dotychczas jestem z ich uslug bardzo zadowolony. Z
    czego dokladnie, z tego ze w odroznieniu od Multilinii mozna cos u nich
    zalatwic, pomimo faktu, iz nie bylem umowiony na spotkanie a zalezalo mi na
    kilku informacjach o WWJ zostalem bardzo kompetentnie poinstruowalny co jak i
    dlaczego musze zrobic oraz last but not least wiem jak obsugiwac urzadzenie
    kawowe ;-)

    Problem akurat w obsludze jest jeden - w sumie nie w obsludze tylko w
    klientach, wiekszosc ofiar jesli chce wyplacic 50 zlotych stoi w kolejce
    zamiast skorzystac z bankomatu, ktory stoi obok. Handlobank mial na to metode -
    prowiza za male wyplaty gotowowe od doradcow, tak powinien zrobic Multi. Innym
    minusem jest brak mozliwosci dokonania wplaty za pomoca bankomatu - z tego
    korzystam namietnie w citku. Przy nielicznej obsludze to jest wlasnie przyczyna
    dlugiego oczekiwania na swoja kolej.

    pozdrawiam
    seba

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1