  • Data: 2002-11-13 11:47:57
    Temat: Re: MULTIBANK - 8 dzień po złożeniu wniosku :)
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <s...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@n...onet.pl...
    > Zero telefonu, zero kontaktu - jeszcze jestem cierpliwy :)))))))
    >
    > --

    O ile sobie dobrze przypominam, skladalismy w ten sam dzien -
    poki co rowniez zero kontaktu.
    Dodam, ze mam wiesci od osoby, ktora sie tymi wnioskami w Multibanku
    zajmuje, mowila, ze kazdy ma stos wnioskow do rozpatrzenia przed soba.
    Nikogo dodatkowego nie zatrudnili a KK w multi to nowy produkt
    i dlatego skladanych jest mnostwo wnioskow.
    Zeby jakos z tego wybrnac, podwyzszyli limity zalatwianych wnioskow na
    jednego
    pracownika, efekt jest taki, ze pracownicy sie nie wyrabiaja i przychodza
    w soboty (za darmoche bo bank im za to nie placi !!!) do pracy aby
    tym limitom sprostac.

    pozdrawienia z Lodzi, siedziby bankow "przyszlosci"
    MarcinP