    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: METEORYT
    Date: Sat, 16 Feb 2013 20:19:19 +0100

    "Xian Mi Mao" c...@h...goog
    legroups.com

    : Obstawiam, że NA 99% nie podaliby tego do wiadomości publicznej (tylko
    : coś potajemni kombinowali). Skoro machlojokowali już przy katastrofach
    : i to post factum takich jak Czeronobyl oraz Fukoszhima - to co dopiero
    : a priori i to w takiej skali, że wiadomo, że trzeba poświęcić 99%
    : ludzkości na rzecz tego 1% przetrwańców w Arce...

    [hm... trudna sprawa.. proroków zabijano z nienawiści do prawdy;
    wrózki palono na stosach jako czarownice lub topiono -- dopiero
    gdy utonęła, uznawana była za świętą... kim zatem mogę być? może
    jasnowidzem?... niby znam notowania totolotka, choć nie wiem,
    który układ kiedy będzie wybrany... napiszę, że nie wiem,jak
    by było...]

    Trudno określić, do czego zdolna jest ludzkość teraz, a tym
    bardziej -- jakie będą możliwości techniczne za jakiś czas...

    [teraz dodać: ,,miej nadzieję w Panu i daj na tacę, aby
    Twe serce nie lękalo się'' czy później?... życie kapłana
    nie jest łatwe...]

    Miejmy jednak nadzieję taką, że z Bożą pomocą
    ludzie uporają się z każdym zagrożeniem.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'