  • Data: 2005-06-01 18:30:20
    Temat: Re: MBank - sens trzymania lokat antypodatkowych
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wp.pl napisał:

    > Zerwałem z ciekawości jedną z lokat 10 letnich na tysiąc złotych i potrącili
    > od niej 32,60 podatku. Co sadzicie czy warto jest zerwać i te pozostałe
    > lokaty, czy dać dalej oszukiwać sie temu bankowi? Czy ma ktos z was jeszcze
    > te lokaty?

    Ja bym raczej sie zastonwil jaka sile nabywcza bedzie mial za 10 lat ten
    tysiac zloty. Bo teraz to jest troche wiecej niz minimalna placa. A za
    10 lat to moze byc rownowartosc 30% minimalnej placy. Trzymanie takich
    sum na takie dlugie okresy jest bezsensem. A jak sie ma wieksze sumy to
    warto je lepiej w cos zainwestowac.

    --
    pozdrawiam
    Mithos