  • Data: 2005-06-02 12:50:27
    Temat: Re: MBank - sens trzymania lokat antypodatkowych
    Od: "Grzegorz" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:d7kuku$o5$1@news.onet.pl...

    > Zerwać. Chociaż zanim zerwiesz, oczywiście policzyć

    Dziekuje za odpowiedzi
    Już wcześniej policzyłem, ze jak bede tracił co roku 0,5%
    tak jak jest w tej chwili to od dziś do końca 10 letniego okresu
    oszczedzania strace równowartosc podatku jaki potracili mi w tej chwili od
    tej zerwanej lokaty.
    Tylko kto wie czy dalej róznica ta bedzie wynosiła 0,5%, moze po dwoch
    latach wynieść np 1% i strace 2 razy wiecej. W poprzednim roku był róznica
    nawet wieksza od 1 %. Wszysto zalezy od stop procentowych- jesli beda
    spadac, to chyba nie zrobią chyba tak dużych różnic w oprocentowaniu.
    Mam tez lokaty konczące sie w tym i przyszłym roku, ale ich chyba nie ma
    sensu zrywać.