    From: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Łukaszewicz juz patrzy z góry na swoje dzieło...
    Date: Tue, 27 Apr 2004 19:09:19 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179046213.chello.pl

    a&e <a...@w...op.pl> wrote:
    > a moze wspomnimy, ze wywalil bez weryfikacji wiekszosc pracownikow
    > Swietokszyskiego i Spolem????

    Piszesz, ze wiekszosc.
    Ale 1) bez jego pomocy banki te upadlyby, wiec wszscy ludzie straciliby
    prace
    2) przejalby je inny bank, ktory zrobilby to samo.

    Kolejna rzecz - czy zwalniajac tych pracownikow naruszyl jakiekolwiek prawo?
    Nie dal im naleznych swiadczen, odpraw?
    Bo jesli wszystko odbylo sie jak nalezy, to przepraszam, ale gdzie masz
    napisane, ze ktos ma obowiazek zapewnienia pracy osobom dotychczas
    pracujacym w przejmowanej firmie?
    Pomysl ile osob ma teraz zatrudnienie!

    > to byl biznesmen , kapitalista, to on mial kase i on decydowal, jakim
    > byl czlowiekiem nie wiem, ale go nie "kochalam"....

    Nie ukradl, zarobil ciezka praca - za co jak widac zaplacil najwyzsza cene.
    Maluczcy jednak zawsze znajda jakies ale...
    Z pewnoscia jest wielu biedniejszych od Ciebie - tak sie nimi dzielisz tym
    co masz, czy tlyko od innych tego oczekujesz?

    http://www.PRnews.pl