    From: "Artur O." <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lukas slabnie
    Date: Thu, 11 Apr 2002 08:37:56 +0200

    news:a92bjt$cc4$1@news.onet.pl...
    > No trzeba przeciez spersonifikowac ZLO.
    > bo wy tylko myslicie o sobie. W ogole propanstwowego myslenia.
    >
    > Od razu przyznam sie na samym poczatku batalii bylem jak najbadziej za
    rada
    > i to co czytalem od czlonkow RPP bardzo mnie przekonywalo - w miare jednak
    > jak inflacja spadala, bezrobocie roslo - ze zwolennika stalem sie
    > przeciwnikem,.
    > Wystarczy przeczytac teraz wypowiedzi ich.. Nie ma juz tej merytoryki co
    > wtedy, a zaczyna sie demagogia i puste, nic nie wnoszace do sprawy
    frazesy.

> [...]

    Powinienes porozmawiac z ludzmi ktorych komuna oszukala wmawiajac im ze
    nalezy oszczedzac lokujac pieniadze w ksiazeczki mieszkaniowe. Ludzie 15 lat
    oszczedzali, odkladali sobie od ust by ich dzieci mialy mieszkania. Potem
    przyszla hiperinflacja i z oszczednosci zycia zostalo 3000 zl premii
    gwarancyjnej i 15 zl oprocentowania.
    Dopoki jest Balcerowicz i niezalezna Rada mozesz oszczedzac i odkladac dla
    swoich dzieci bezpiecznie. Zaden Lesio miller, zaden czerwony oszolom nie
    zmarnuje dorobku Twego zycia, Twoje dzieci nie beda bezdomne.

    AO