    From: schen <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lukas slabnie
    Date: Tue, 09 Apr 2002 16:02:33 +0200

    > W tym roku, w związku z trudną sytuacją makroekonomiczną,
    > zwracamy szczególną uwagę na ryzyko kredytowe. Dlatego też wprowadziliśmy
    > dodatkowe mechanizmy ostrożnościowe zaostrzające warunki udzielanych
    > kredytów.

    Slyszalem o przypadku, gdzie Lukas odmowil ponownego udzielenia kredytu
    osobie, ktora spoznila sie dwa dni ze splata raty. Oczywiscie Lukas
    odmowil "bez podania przyczyn", ale byla to jedyna rzecz jaka ta osoba
    mogla znalezc u siebie na minus. Komentarz byl taki: "Jeszcze beda
    chcieli mi pozyczyc pieniadze", co radze wziac roznym bankom pod
    rozwage. Klienci bywaja pamietliwi, a p. Belka nie bedzie w
    nieskonczonosc produkowal obligacji....