  • Data: 2002-08-14 07:17:13
    Temat: Re: Lukas - pozyczka w koncie, sprzeczne informacje
    Od: "Slawomir Tobis" <u...@t...pl.nothing> szukaj wiadomości tego autora

    Dawid Lorenz <e...@m...org> wrote:

    > czy ktoś miał podobne doświadczenia? jak jest w końcu naprawdę???

    To nie całkiem to samo, ale gdy aplikowałem o VC z maskymalnym limitem,
    przyjechał do mnie pan z Lukasa, aby na własne oczy przekonać się, że
    faktycznie działam gospodarczo. Chwila całkiem przyjemnej rozmowy oraz
    pokazanie (pokaźnej ;-) historii rachunku firmowego z BZ WBK załatwiły
    sprawę :-)))

    <Slawomir 'at' Tobis . pl >