    From: "RobertS" <u...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Lukas] eKonto wniosek w internecie
    Date: Tue, 27 Jan 2004 15:28:01 +0100

    bv5rn8$2dv$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > W tej sytuacji, to rzeczywiście kłopot. Ja na telefon mam PZ

    Ja tez, w TPSA. Ale NOM nie oferuje.

    > gazu i prądu nr konta są stałe. Czy w Pyrlandii zmieniają konta co
    > miesiąc (gazownia i ENEA?)?

    Nie ma "gazowni", jest tylko ENEA, ktora dostarcza prad i gaz. Zmieniali
    konta na kazdej fakturze, trudno stwierdzic czy co miesiac, bo faktury
    przychodza co dwa ;)
    Wlasnie chyba maja przestac zmieniac, ale dobre pol roku to robili.

    > I w jakim celu poza utrudnieniem życia
    > klientom Lukasa nie posiadającym tokena ;-) ?

    Zacytuje (sorki za zle kodowanie):

    Szanowny Panie!

    Uprzejmie informujemy,i? w celu poprawienia jakoœci ksiegowania oraz
    przyspieszenia operacji finansowych zwi1zanych z przep3ywem œrodków od
    naszych Klientów a? do momentu ich rozksiegowania na poszczególne
    indywidualne konta w naszym systemie rozliczen, wprowadziliœmy wraz z
    obs3uguj1cym nas bankiem aplikacje SpeedCollect polegaj1c1 na
    automatycznym(elektronicznym) rozksiegowaniu wp3at. Aby to by3o mo?liwe
    ka?dy klient ma przypisane indywidualne konto w banku. Jednak z uwagi na
    wymogi banku dwie pierwsze i trzy ostatnie cyfry s1 cyframi kontrolnymi i
    ulegaj1 zmianie wraz z ka?d1 wystawion1 faktur1. Ten system nie sprawia
    problemu naszym Klientom z wyj1tkiem niewielkiej grupy osób reguluj1cych
    p3atnoœci przelewem elektronicznym.
    Wychodz1c naprzeciw oczekiwaniom tych Klientów, rozpoczeliœmy
    rozmowy z autorami aplikacji SpeedCollect w celu wyeliminowania tej
    niedogodnoœci i jesteœmy na etapie wdra?ania nowego systemu.

    Robert