    From: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lukas, MultiBank, Inteligo, Integrum czy coś innego?
    Date: Fri, 23 May 2003 10:52:50 +0200
    Sender: n...@o...pl@kat03239158.visp.energis.pl

    Użytkownik "Marek Madej" <m...@w...interia.i-to.pl> napisał w
    wiadomości news:bajljn$cr5$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > skargi na niekompetencje pracowników. Odstrasza mnie też nieco opłata za
    > sprawdzenie salda w bankomacie oraz konieczność aktualizacji stanu konta
    > wyświetlanego w przeglądarce (to trochę trwa, prawda?).

    Eee tam, aktualizacja e-banku to pikuś w porównaniu z odświeżanym raz na
    jakiś czas saldem na karcie VE... Pisałem o tym niedawno. Wpłać pieniądze w
    piątek, karta zobaczy je w poniedziałek...

    > Inteligo zachęca ogromną ilością bankomatów, odstrasza natomiast
    > opłatami za przelew oraz - wiadomo, kto jest właścicielem: jak się to ma
    > do kompetencji pracowników?

    Akurat kompetencja pracowników inteligo jest w porządku! Mnie tam trzyma
    głównie jakość obsługi, która mogłaby być wzorem dla innych banków i nie
    tylko. A placówki... w placówkach tylko wpłacasz...

    > mógłbym w pełni i bezpiecznie obsłużyć przez Internet za pomocą
    > Mozilli pod Linuksem

    Inteligo?

    > - ilość gotówki dałoby się wypłacić w kasie w marmurach,

    Hmmm... W inteligo jest Ci to nipotrzebne - wystarczy opcja bez limitów na
    karcie i bankomat PKO BP.
    Poza tym wypłata w POSach jest zwykle bardzo droga...

    > - najlepiej, by transakcje zabezpieczone były tokenem, a nie hasłami
    > jednorazowymi,

    nie inteligo :)

    > - darmowe przelewy,

    nie inteligo :)

    > - możliwość wpłaty gotówkowej na konto - najlepiej bez opłat,

    zdecydowanie inteligo :)

    > - w miarę kompetentni pracownicy,

    zdecydowanie inteligo :)

    > - darmowe wypłaty z bankomatu oraz transakcje bezgotówkowe (to chyba
    > oczywiste? :)

    zdecydowanie inteligo :)

    > - dostęp przez WAP mile widziany (z telefonu Siemens ;-),

    znowu inteligo :)

    > - w miarę niedroga karta kredytowa (ewentualnie obciążeniowa, czy też
    > wypukła debetowa, którą można zapłacić w Internecie lub zlecić jej
    > obciążanie) - raczej używana sporadycznie w sytuacjach awaryjnych, więc
    > oprocentowanie kredytu ma mniejsze znaczenie, niż opłata za użytkowanie
    > - linia kredytowa w koncie,

    na razie nie inteligo, choć ciągle zapowiadają...

    > - przejrzysty i sprawnie działający interfejs przez www - najlepiej w
    > pełni onlajnowy ;)

    inteligo

    > - opłata za prowadzenie konta - poniżej 10zł/miesiąc

    inteligo

    > - ilość bankomatów wystarczająca do normalnego funkcjonowania w mieście

    inteligo, euronet może być tylko siecią 'dodatkową', nigdy nie skorzystam z
    usług banku, który Euronety traktuje jak podstawowe...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782