eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLukas - Jak najtaniej wpłacić na rachunek osobisty ? (Nie w placówce LUKAS) › Re: Lukas - Jak najtaniej wpłacić na rachunek osobisty ? (Nie w placówce LUKAS)
    From: "Glenn" <g...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lukas - Jak najtaniej wpłacić na rachunek osobisty ? (Nie w placówce
    LUKAS)
    Date: Wed, 28 Apr 2004 18:46:18 +0200
    Sender: g...@o...pl@dial-543.wroclaw.dialog.net.pl

    > O S Z A L E J Ę Ę Ę Ę ! ! ! ! ! ! !

    Spokojnie Stasiu - nie pogryź kogoś ;-))))

    > Maniacy BANKOWI :P

    A kogo za przeproszenie się spodziewałeś na grupie pl.biznes.banki, hę ;-)))
    ?

    > Wiem, nie napisałem E TA OSOBA JEST ANTYBANKOWA ! ! ! ! !
    > Nie ma konta (wiem, że to niemożliwe :P , ale nie ma konta ! ! ! ! ! )

    To rzeczywiście niemożliwe ;-))) Niech sobie załozy ;-))))) Tylko we mnie
    niczym nie rzucaj ;-)))))

    > Yhhhh ... Nie zrobi mi przelewu.
    > Zadam inaczej pytanie : GDZIE JEST NAJTASZA PROWIZJA ZA WPŁATĘ KASY NA
    > KONTO "W INNYM BANKU" (INNY BANK - Bank nienazywajacy sie tak samo jak
    > bank w ktorym wplata dokonywana by byla :P)

    Chyba jednak wpłata STANDARD na poczcie. Idzie toto eliksirem - koszt 0,5%
    min. 3,5 czyli od 3k będzie 15 PLN.

    > Boze ... Gdyby nie to ,ze juz nic mnie dzis nei wyprowadzi z rownowagi
    > zabilbym sie o monitor przez walenie glowa w ow przedmiot (URZADZENIE)

    A coś Ty taki delikatny ;-)))

    > Zalozenie wplata 3 000 PLN
    >
    > Poczta - 15 PLN 0.5%
    > BGZ - 15 PLN 0.5%
    > PEKAO S.A. 15 PLN 0.5%
    > BANK POLSKIEJ SPÓŁDZIELCZOŚCI S.A. - 15PLN 0.5%
    > BZ WBK S.A. 30 PLN 1%

    No to wszystko już wiesz ;-))) Więc po co pytasz ;-)))) ?

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn