  • Data: 2015-11-18 01:33:59
    Temat: Re: Loteria paragonowa - jednak bez laptopów?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-11-16 o 22:00, Piotrek pisze:
    > Rzeczywiście, moje niedopatrzenie. Nie spodziewałem się, że będą to dzielić na
    osobne losowania. Zatem do 27 listopada - dziś oczywiście się nie udało :)

    Ja podobnie jak większość narodu ;-) brałem udział w październiku.
    Zarejestrowałem sporo paragonów.

    I to było na tyle w temacie loterii z mojej strony.

    Śmiem twierdzić że inni się też wykruszą. Za dużo z tym zachodu jest :-)
    Spotkajmy się za miesiąc i rzućmy okiem na statystyki :-)