  • Data: 2004-04-14 20:15:04
    Temat: Re: Lokata rentierska w CityBank i oprocentowanie
    Od: "skandal" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "~WD" wrote in message > Najgorsze z perspektywy czasu okazały się lokaty
    antypodatkowe BGŻ, Citibanku
    > Handlowego, ING Banku Śląskiego, BPH oraz dawnego Powszechnego Banku
    > Kredytowego - ich oprocentowanie spadło o co najmniej 8 pkt proc.
    Rekordzistą
    > pod tym względem jest Citibank Handlowy, gdzie oprocentowanie zmalało o
    ponad 9
    > pkt proc., do 2,65 proc. w skali roku.
    >
    > http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/popo_040414/pop
    o_a_1.html

    Przyznam się, że i tak dużo, dużo bardziej dostałem w dupę grając w tym
    czasie na giełdzie - paskudny okres był :)
    A to co robią banki z oprocentowaniem na reklamowanych tak kiedyś kontach
    rentierskich to eufemistycznie mówiąc - ładne dojenie klienta. Faktycznie
    lepiej płacić ten podatek i mieć oszczędności na normalnym średnioterminowym
    rachunku. Nie wiem przemyślę i popytam się co z tym zrobić.

    THX