    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 26 Sep 2012 03:49:43 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Lokata rekomendacyjna w sync 7.5 czy 6%?
    From: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu środa, 26 września 2012 12:30:04 UTC+2 użytkownik Tomasz Finke napisał:

    > Mi panienka na czacie też poradziła zapisanie na dysku regulaminu
    >
    > promocji ze strony WWW. Wysłałem do nich maila z pytaniem, ale
    >
    > odpowiedzieli, że nie udzielają tą drogą żadnych informacji
    >
    > o założonych lokatach. Musiałem w końcu zadzwonić i dowiedziałem się,
    >
    > że mogą tylko przyjąć zgłoszenie techniczne dotyczące weryfikacji 12
    >
    > cyfr numeru konta osoby polecającej. Dziś rano oddzwonili do mnie
    >
    > i poinformowali, że podany przeze mnie numer jest poprawny i moja
    >
    > lokata bierze udział w promocji, ale na piśmie nadal tego nie mam.

    Kiedy startował mBank, wrażenia były podobne: Klikam sobie po jakiejś stronie, jakieś
    kwoty się tam wyświetlają ale skąd mam wiedzieć, że po drugiej stronie kabla jest
    jakiś bank i moje pieniądze a nie jakiś wał...
    Nie chcę bronić Synca bo rzeczywiście jest to wszystko trochę infantylne. Po prostu
    myślę, że oni sobie wymyślili produkt dla lekkoduchów, którym takie sprawy nie
    przeszkadzają.
    Możesz sobie nagrać filmik z zakładania lokaty np. programem Camtasia Studio lub
    jakimś innym. Nie wiem, czy to jest wystarczający dowód w razie czego bo zawsze można
    powiedzieć że sobie go wyrenderowałeś ale z drugiej strony, jaki masz dowód, że
    zrobiłeś przelew przez internet? PDF? Można sobie napisać w Wordzie.