  • Data: 2005-02-22 20:09:53
    Temat: Re: Likwidacja konta w Pekao SA.
    Od: "Przemysław \"Barnaba\" L." <z...@a...mail> szukaj wiadomości tego autora

    komiago napisał(a):

    > A było to tak : Oddałem karty , wypełniłem kilka druków, i gdy na pytanie
    > dlaczego likwiduję konto odpowiedziałem : a co to panią obchodzi , "Pani" bardzo
    > się zdenerwowała i zagroziła mi ,że jak nie podam jakiegoś powodu to będę musiał
    > osobiście udać się osobiście do dyrektora banku (nie blefowała bo mój kolega tak
    > zrobił) , ja się nad nią zlitowałem i już miałem tego dość , także podałem : ze
    > względu na niską jakość usług"

    To jest wymóg regulaminowy, na który zgadzam się przy podpisywaniu umowy
    o prowadzenie rachunku. Swoją drogą dobrze wiedzieć z tym Dyrektorem, w
    przyszłym miesiącu zamierzam zamknąć konto w Pekao SA (i całkowicie
    przenieść sie do mBanku, w którym i tak jestem od blisko 3 lat) i bardzo
    chętnie porozmawiam z Dyrektorem o powodach likwidacji rachunku w jego
    banku. Dzięki za taką informację, wobec tego nie podam Pani W Okienku
    powodu :) a co tam, mam czas...