    From: Karolina Godyń <k...@o...org.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Likwidacja konta w Inteligo.
    Date: Tue, 30 Apr 2002 15:56:47 +0200
    Sender: a...@p...onet.pl@pc112.warszawa.sdi.tpnet.pl

    AG napisał(a):
    > Oplaty dla konta z srednim miesiecznym saldem do 99,99 - za prowadzenie
    > konta Miesiecznie 4,99.
    >
    > A promocja (brak oplat) konczy się 6 maja. Czy aby konto o wartosci zero
    > zlotych nie spelnia ich warunku z tabeli, i nie zaczna pobierac kase za
    > zerowe konta, a odbiora sobie z odsetkami np. gdy cos wplynie na konto
    > zalozmy po roku?

    Mają prawo pobrać to pewnie pobiorą. Ja konto zamknęłam u nich, zaraz
    jak wprowadzili TiOP z opł. za konto. Zgodnie z ich regulaminem musisz
    wysłać deklarację zamknięcia konta listem poleconym, a czas
    wypowiedzenia umowy to 30 dni. Ja niby wyslalm na poczatku marca, ale
    chyba mają balagan jak inne banki, bo do tej pory wysyłają wyciągi.

    pozdrawiam

    Kajka