  • Data: 2017-09-13 22:40:28
    Temat: Re: Leasing konsumencki a pozyczka bankowa
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-13 o 21:53, Kris pisze:

    > http://ekspert.go-leasing.pl/kalkulatory/
    > Wstaw 48rat, 300000zł, wpłata i wykup po 50%
    > Rata leasingowa raczej nie wyszła 25zl jak ktoś wyżej pisał ale o kaucji nic nie
    ma.

    O kaucji/depozycie nigdy nie ma, bo to czynnik niekosztowy i niemedialny
    :-).
    Płacisz depozyt i on podatkowo jest niejako obojętny,
    więc dowiadujesz się o nim jak się zaczynasz interesować
    ofertą bardziej szczegółowo.Ja dostałem kwoty depozytu
    dopiero z harmonogramem spłat do umowy.
    Wcześniej może i ktoś wspomniał, ale może nie zwróciłem uwagi,
    nie pamiętam. Teraz tez w kalkulatorach na stronach leasingów
    nic nie ma, ale depozyty są. Wystarczy zajrzęc na jakieś forum księgowe:
    stale są pytania jak księgować depozyt. w leasingu.