eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLUKASBANK - nowe niższe oprocentowanie kontRe: LUKASBANK - nowe niższe oprocentowanie kont
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsb.icpnet.pl!
    not-for-mail
    From: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: LUKASBANK - nowe niższe oprocentowanie kont
    Date: Fri, 27 Jun 2008 14:33:08 +0200
    Organization: ICP News Server
    Lines: 29
    Message-ID: <g42mm4$2g7l$1@opal.icpnet.pl>
    References: <g41tcn$cv2$1@inews.gazeta.pl> <3...@t...el.ma>
    <g42jpj$mma$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: c66-251.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.icpnet.pl 1214569989 82165 62.21.66.251 (27 Jun 2008 12:33:09 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 27 Jun 2008 12:33:09 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    X-Antivirus: avast! (VPS 080626-1, 2008-06-26), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:449736
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Michał R." <m...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:g42jpj$mma$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > ojojoj
    >
    > Lukas e-konto pro 0,50
    >
    > to draństwo niestety pora likwidować to konto
    >
    > w polbanku 6 %
    > eurobank 6,06 %
    > getin - tez więcej
    >
    > lukas mnie zaskoczył niestety in minus


    w lukasie fajne są... kolejki. klimat jest jak w peerelu, czasem staram się
    doczekać do kasjera w poznaniu na solidarności lub gwarnej... rekord to prawie
    40 minut - czytano pytania tym samym klientom przez 40 minut. klienci się nie
    zmieniali, czytano tym samym.
    na końcu i tak wstał gość i zrezygnował. wiedział co robi.
    na efekt czytania pytań o aletry sms u drugiego klienta nie czekałem, szkoda mi
    było cały dzień stracić w tym przybytku.

    i to rozkoszne pytanie gdy już usiądę "napije się pan kawy?"


    K>N>S>

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1