    From: m...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [LUKAS] zmiana sposobu identyfikacji klienta
    Date: 25 Feb 2003 18:49:41 +0100

    O! To przynajmniej zostanie mi cos na pamiatke. Co, jak co, to jednak ta karta
    jest tak prosta graficznie, ze az ladna! Troche zielonego na bialym tle! Czy nie
    moglyby banki wydawac takich kart platniczych?

    Ja bym bardzo chcial BIALEGO electrona! Tylko logo banku i logo organizacji
    kartowej. Chyba tak prosty wyglad nie jest zbyt kosztowny?

    A moze chodzi o wzgledy bezbieczenstwa? Ze jak karta im bardziej kolorowa, tym
    trudniej ja podrobic? Ale czy kasjerka przyglada sie wzorom kart? Nie! Chyba, ze
    podziwia ladne karty ...