    From: "AGC" <a...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: LG Petro - Net Konto
    Date: Fri, 23 Aug 2002 00:49:42 +0200

    Wg mnie Net Konto jest obecnie najlepsze na rynku, tzn najwyzsze
    oprocentowanie (tylko VW ma wyzsze, ale nie daje kart), zadnych oplat
    (oprocz tej za wydanie karty, choc ja jeszcze mam darmowa), dobry serwis
    internetowy. Tylko bankomatow LG prawie nie ma i trzeba uwazac na Euronety
    (2 darmowe wybrania w miesiacu).