  • Data: 2002-12-18 16:02:09
    Temat: Re: Które banki są naprawdę on-line?
    Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Millenium w ogole nie jest online! bo nie ma bankowosci elektronicznej.
    Jezeli placisz cos eliksirem i masz date operacji 12 a pieniadze 13 to oznacza
    ze tak dziala system ksiegowy kart
    a jezeli chodzi o nowy system bzwbk to jest online (bank. elektroniczna,
    bankomaty, karty) oddzialy z systemem WBK prawie obnline - kilka minut oddziały
    d. BZ z Zorba (jak w PKO BP - nie online (1 dzien opoznien)

    > c...@p...onet.pl wrote:
    > [...]
    Śląskiego