    From: "k...@g...pl" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ktora KK daje najwiecej na lotniskach swiata?
    Date: Mon, 28 Jan 2008 05:35:22 -0800 (PST)

    On 28 Sty, 14:16, "Robcio" <r...@i...pl> wrote:
    > No i co z tego, że zniżka jest, skoro i tak wejściówka kosztuje około
    > 20 euro albo dolarów amerykańskich. Na okęciu wejściówka kosztuje
    > około 75 zł bez względu na to, czy się ma kartę czy nie.
    > Priority Pass to dla mnie ewidentne naciąganie
    >
    > Doczytaj. Płacisz za wejściówke jak wykupisz najtanszy pakiet. Jak weźmiesz
    > droższy to płacisz dopiero za kolejne wejścia powyżej jakiegoś tam limitu.
    > Przy pełnym pakiecie masz wejścia za darmo. Tyle że ten pełny pakiet to
    > ponad 250usd

    To co piszesz jest prawdą, ale nasze banki do kredytówek oferują
    właśnie ten najniższy pakiet wart 99 dolarów.
    Indywidualnie można nabyć pakiety droższe bezpośrednio z Priority
    Pass. Ja co pół roku dostaję od nich śmiecie z ofertą. Ten pakiet za
    249 dolarów nie daje jednak wejścia do salonek kiedy się chce, bo
    liczba wejść jest ograniczona do 10.
    Dopiero pakiet za 399 dolarów daje możliwość wejścia do salonek bez
    limitu.