  • Data: 2005-05-22 22:45:14
    Temat: Re: Książeczka mieszkaniowa
    Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam znajomka, co jak skończył osiemnastkę, to zlikwidował książeczkę i imprezkę dla
    kumpli urządził.
    Ojciec jak się dowiedział to go prawie zabił...
    JaC

    > Moje pytanie: Jak obliczyć w przyblizeniu wartość książeczki bez premii, chciałem
    kupić samochód z tych pieniędzy ale
    nie bardzo moge trafić na sposób jak PKO wyliczyło mi 486 zł odsetek przy wkładzie
    430 zł)
    > Ps. dałbym ją do obliczenia(koszt 25 zł), ale zanim mi ją obliczą pozniej jak bym
    chciał ja wypłacić to jeszcze czasu
    minie a mi śpieszno do tej kasy...
    > ps2. zeby nie straćić premii chiałbym zcedować ją na rodziców oni wykupili by sobie
    spółdzielcze mieszkanie na
    własność (za ok. 5-8 tyś), i czy siano wypłacili by mi do ręki bo chciałbym zabrać
    swój wkład + odsetki a premią
    obdarować rodziców... bo o swoim mieszkaniu to moge pomarazyć jak narazie w ciągu
    najbliższych 6 lat nie zanosi sie na
    to... a wartość chyba by spadła... ?