eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKrótka historia przenosin karty :) (ING) › Re: Krótka historia przenosin karty :) (ING)
  • Data: 2005-08-04 09:46:59
    Temat: Re: Krótka historia przenosin karty :) (ING)
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    trainer napisał(a):

    >> Wiecie co, życie bywa przewrotne.
    >> Jeszcze dziś po południu czytając ten wątek w pełni zgadzałem się ze
    >> słowami trainer'a.
    > rozumiem, ze od wieczora zmieniles sztandar i znajdziemy Cie w szeregach
    > krucjaty antyKK ;-))

    No nie, przecież napisałem, że po prostu dla sportu zmienię bank ;-)

    > no cóż, wyczytałem kiedyś że 50% klientów zalicza taką wpadkę i płaci
    > raz czy drugi,

    Dzięki, nie jest więc ze mną tak źle :)

    > a 30% nawet wpada w permanentne zadłużenie.

    Brr...

    > Jeżeli chodzi o metodologię, to ja nie przepisuję cyferek tak dokładnie,
    > więc jestem bardziej odporny na czeskie błędy - robię przelew kwoty
    > zaokrąglonej w górę o kilka czy kilkadziesiat zł.

    I to jest dobra metoda.

    > z kazdych 10zł przy 4% p.a. po 50 dniach mamy 4gr odsetek - wiec nie
    > warto nawet męczyć wzroku przepisując kwotę co do grosza. a szczególnie,
    > jezeli macie tam w multi mozliwosc ustawienia automatycznej splaty.

    A to już inna historia... można o niej przeczytać w archiwum, jak ktoś
    jest ciekaw. Generalnie karta Multi okazała się dla mnie bardzo
    "niefartowna". Zaliczyłem dwie wpadki (pierwszą po tym, jak wydawało mi
    się, że ustawiłem 100% spłaty, nie wiedząc, że tej operacji nie da się
    wykonać bez wcześniejszego "podpięcia" karty do MultiKonta). Więcej już
    w nią nie brnę, bo to jakieś fatum - z żadną inną kartą nigdy mi się to
    nie zdarzyło...

    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1