  • Data: 2005-08-04 22:19:45
    Temat: Re: Krótka historia przenosin karty : ) (ING)
    Od: "gg" <np. osoba@microsoft.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MarekM" <m...@w...interia.i-to.pl> napisał w wiadomości
    news:dctt3i$lo7$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > Ale ja nie musiałem się ZORIENTOWAĆ. Dobrze wiem, jak działa karta
    > kredytowa i dobrze to wiedziałem jak się o nią po raz pierwszy starałem.

    I co z tego wynika, że wiesz, jak i tak Cię obrobili z kasy... To tylko
    dowodzi, że to ja mam rację.
    Nawet jak znasz wszystkie sztuczki banku to i tak wyciągną Ci kasę z
    kieszeni. I to właśnie im chodzi.
    Po to są rozdawane "darmowe" KK. Zawsze jakiś leszcz się na nią złapie.
    Nawet jeżeli będzie to doświadczony i w swoim mniemaniu sprytny leszcz. A
    młode naiwne leszcze łapią się na te darmowe KK od razu - i płaczą, że za
    darmową kartę muszą tyle zapłacić...
    Ty uważasz, że to była twoja wina. A to jest pułapka zastawiona przez bank,
    na którą się dałeś złapać. I nic Cie to nie nauczyło. Jak zapłacisz kolejny
    raz frycowe to może zrozumiesz co do Ciebie pisze.

    --
    pozdrawiam
    P.