  • Data: 2007-08-01 22:12:29
    Temat: Re: Kredyt samochodowy.
    Od: "ziom" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tydzień? U mnie dostałem na druczku banku następnego dnia, i jeszcze
    > kadrowa przepraszała że dziś nie ma czasu.

    Pracuje w dużej firmie, jest okres urlopowy, a moje wynagrodzenie składa się
    z pensji zasadniczej i dodatków, a wszystko to trzeba jakoś sensownie
    zsumować i stad tyle trzeba oczekiwać...Mam konto w mBanku a z nimi w
    sprawie kredytów samochodowych współpracuje emFinanse i można dostać kredyt
    bez zaświadczenia, dopiero dzisiaj się dowiedziałem.