    From: Aga <a...@w...vp.to.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt na mieszkanie a umowa o dzieło
    Date: Mon, 09 Nov 2009 18:56:38 +0100

    Michał pisze:
    > Witam,
    >
    > Mam juz jedno mieszkanie, ale chciałbym kupić drugie, żeby polepszyć
    > sobie standard, a to stare wynająć. Pracuję na umowy o dzieło (mam z
    > nich tak 5-6k na rękę miesięcznie), raczej stabilne dochody. Jak wygląda
    > obecnie możliwość otrzymania kredytu na mieszkanie. W banku mi mówią, że
    > nie ma problemu, ale wiem, że tak wszędzie obiecują, ale potem, jak
    > przychodzi co do czego, zaczynają się schody. Mój kolega ma naprawdę
    > dobrą umowę o pracę i tylko w jednym banku mu ostatecznie przyznali kredyt.

    Zwykle banki biorą pod uwagę połowę Twojego dochodu netto pomniejszonego
    o podatek dochodowy liczony od całego zarobku netto. Zazwyczaj, bazują
    na okresie 6 miesięcznym ale tez często zdarza sie wymóg abyś otrzymywał
    taki dochód przynajmniej od 24 miesięcy, licząc wstecz bez przerwy.
    Pozdrawiam
    Aga S.