eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKredyt hipoteczny: wysokość raty nie zależy od oprocentowania › Re: Kredyt hipoteczny: wysokość ratyniezależy od oprocentowania
    From: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt hipoteczny: wysokość ratyniezależy od oprocentowania
    Date: Thu, 04 Feb 2010 12:23:40 +0100

    dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_I_USUN_TO_g_a_z_e_t_a.pl> writes:

    > [...]
    >>

    > Nie do końca ;)
    > "Przedpiśca" miał zapewne na myśli Wibor czy też wskaźnik oparty na
    > Wiborze, który w każdym banku może być inny - ze względu na sposób
    > jego liczenia.
    > Masz rację, że codziennie podawany WiborXX jest taki sam ale już Wibor
    > obliczany jako średnia tych wartości będzie różny dla różnych

    Ale to nie jest "wibor", tylko "średnia z różnych wartości". I tylko o to
    mi chodziło, żeby nie mylić pojęć.

    Bo później czytam takie kwiatki jak na bankierze:
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Wibor-3M-a-6M-czy-to
    -ma-znaczenie-przy-oprocentowaniu-kredytu-2082933.ht
    ml

    "Okres 3M lub 6M oznacza częstotliwość aktualizacji stopy procentowej."

    KJ

    --
    http://modnebzdury.wordpress.com/2009/11/11/slownik-
    antyszczepionkowca/