    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt hipoteczny w PLN - na co można liczyć
    Date: Mon, 24 Feb 2014 21:32:53 +0100

    W dniu 2014-02-24 11:53, Franc pisze:
    > Witam grupę,
    >
    > Czas na kolejny kredyt hipoteczny - budowa domy. Kwota nie mała (600 tys.)
    > i zaczyna się pielgrzymka po bankach.
    > Próbowałem z jednym pośrednikiem finansowym, ale ten sam stwierdził, "nic"
    > ciekawszego niż oferta BS nie będziemy mieli.
    >
    > Wg żony (ma konto w BSie) dostała oferte na 1,7 marzy + WIBOR. Prowizja 0%,
    > przez 5 lat nie można nadpłacać, bez cross-sella, ubezpieczenie do czasu
    > wpisu na hipotekę.
    > Chyba, że czegoś żonie nie powiedzieli, albo sama nie zapytała.

    1. ciężko dostać gorszą ofertę niż w BSie, co to był za pośrednik?
    2. podałeś kwotę kredytu, ale jakie LTV? jaka wartość działki? ile masz
    wkładu własnego?

    ciężko podać jakąkolwiek ofertę skoro brak podstawowych danych, na
    podstawie samej kwoty kredytu nie można przedstawić żadnej oferty

    --
    pozdrawiam
    RobertS