    From: Magda <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt hipoteczny w Fortis Banku
    Date: Fri, 21 Oct 2005 12:13:41 +0200

    Kredyt wyplacany jest transzami? Powiedz cos wiecej na ten temat.

    Sprawdzilam historie liboru 6M, w ostatnich kilku miesiacach skoczyl o
    0,1, natomiast libor 3M o 0,05. Poza tym jak wiadomo libor3M ma nizsza
    wartosc.

    Mimo wszystko mysle ze jest to w tym momencie jedna z ciekawszych ofert
    na rynku....oby nie do momentu ujrzenia umowy kredytowej;)

    Pozdrawiam
    M.