eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKredyt hipoteczny na odkupienie mieszkania od spadkobiercow - prosze o porade › Re: Kredyt hipoteczny na odkupienie mieszkania od spadkobiercow - prosze o porade
  • Data: 2006-07-03 09:27:03
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny na odkupienie mieszkania od spadkobiercow - prosze o porade
    Od: Karol S <k...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Koola wrote:

    > Czy przypadkiem nie jest tak ze moja mama bedzie wlascicielem mieszkania
    > dopiero wowczas gdy splaci siostry? A wtedy dopoki ich nie splaci to nie
    > jest wlascicielem mieszkania i jak nie dostane kredytu?

    Przeniesienie własności mieszkania nie może być warunkowe. Nie można
    zapisać że "jeśli cośtam, to Iksiński staje się właścicielem
    mieszkania". Chyba że coś pokręciłeś opisując nam decyzję sądu. Poczytaj
    dokładnie tą decyzję, tam powinno być wszystko napisane.

    Jeśli jednak jest tak jak piszesz, to znaczy że wszystkie 3 siostry są
    właścicielkami i ty kupujesz mieszkanie od nich wszystkich. Kwestia czy
    dostaniesz kredyt czy nie, zależy od twojej zdolności kredytowej, a nie
    od tego kto jest właścicielem.

    Nie rozumiem dlaczego siostry miałyby robić problemy, przecież z ich
    punktu widzenia tak czy siak tracą mieszkanie i dostają kasę, dla nich
    to bez różnicy kto im zapłaci.

    Karol