    From: "Maciej Muran" <n...@n...spam>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt hipoteczny a wpis w BIK ??
    Date: Thu, 23 Nov 2006 21:12:09 +0100

    Użytkownik " Mirek" <m...@g...pl> napisał
    > ponieważ bank dopatrzył się że jestem dłużnikiem.

    Jesteś, czy byłeś? Tak czy siak, bank nie ma do Ciebie zaufania, ponieważ...

    > Debet miałem w banku
    > Millenium ( jeszcze BIG Bank Gdański) opiewał on na zawrotną sumę 300 zł.
    > Debet spłaciłem prawie 3 lata temu!!! W Mbanku jestem od 4 lat - mają moją
    > całą historię konta, dostałem w międzyczasie kredyt odnawialny,

    ... kredyt odnawialny, to nie kredyt hipoteczny, gdzie chodzi o dużo większe
    pieniądze.
    Ja miałem podobnie lat z Polkomtelem. Wszystko daaaawno temu spłacone (7
    lat) a jak chcę coś od nich kupić, to chcą abym kaucję 8 tys. zł wpłacił.
    Ot, przyjęli politykę, że jak raz miałeś wpadkę, to będziesz miał ją po raz
    kolejny. Czy to jest dobre podejście? Nie wiem, nie chcą mnie - pójdę gdzie
    indziej. Tak zrobiłem i mam nawet taniej ;)

    > pracę na czas nieokreślony od 1,5 roku i nie mogę dostać pożyczki - co
    > robić??? Proszę bardzo o jakieś wskazówki.

    Spróbuj w innym banku. Albo przekonaj oficera kredytowego, że jesteś
    wiarygodny.

    Jednym ze sposobów na uzyskanie kredytu, jest ponoć pokazanie, że ten kredyt
    to nie jest mi wcale, ale to wcale do niczego potrzebny. Wtedy go dostaniesz
    :)

    M.