  • Data: 2005-08-23 11:26:42
    Temat: Re: Kredyt hip. w BZWBK w PLN - czy ktoś brał?
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MarekZ" <m...@w...irc.pl> napisał w wiadomości
    news:def0l8$5b5$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Grzes" <p...@S...o2.pl> napisał w wiadomości

    > A nie wymagaja jakichs cudow w rodzaju ubezpieczenia na zycie ? Jakies
    > podwyzszone oprocentowania przed wpisaniem hipoteki banku ? Bo wybieram
    > bank do refinansowania sie z Multi.
    >
    > marekz

    oprocentowanie jest stałe przez rok lub dwa lata (wg. twojego wybory, potem
    WIBOR 6M+ 1% MARŻY
    do czasu wpisania do hipoteki płaci się ubezpieczenie o ile pamiętam 0,9%
    aktualnej kwoty zadłużenia rocznie (płatne miesięcznie razem z każdą ratą).
    co do ubezpuieczenia na zycie to nie wiem czy wymagają, nigdzie o tym nie
    słyszałem żeby wymagali, ja akurat mam wiec nic nie komentowali