    From: XYZ <j...@m...bin>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kradziez z konta i reklamacja ??
    Date: Wed, 19 Jan 2011 15:08:38 +0100

    On 19.01.2011 14:58, Rysio wrote:
> [...]
    Miałeś kopię i oddałeś kopię? Nie swój oryginalny plastki?! /To było do
    Olgierda, który najwyraźniej nie przeczytał ze zrozumieniem zacytowanego
    fragmentu./

    > Tak i PIN
    W jaki sposób mogłeś oddać PIN!? Jeżeli miał jakąkolwiek materialną
    formę, to moim zdanie bardzo źle zrobiłeś, znacznie trudniej będzie Ci
    teraz udowodnić, że osoby postronne nie miały do niego dostępu. Tak
    zawsze mógłbyś twierdzić, że masz go tylko w głowie. Zresztą nie wiem,
    czy na tych kopertach z PIN-em nie jest napisane, żeby je zniszczyć.