-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Kosztowna pomyłka
Newsgroups: pl.biznes.banki
References: <5c583574$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
<q3abrn$dq0$1@node1.news.atman.pl>
<5c58b795$0$490$65785112@news.neostrada.pl>
<q3ciuh$heo$1@node1.news.atman.pl>
<5c5a9a69$0$488$65785112@news.neostrada.pl>
<5c5d6c8b$0$492$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@g...com>
From: Akarm <a...@w...pl>
Date: Fri, 8 Feb 2019 15:36:02 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.5.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <c...@g...com>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 23
Message-ID: <5c5d93d4$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.184.142.145
X-Trace: 1549636564 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 484 79.184.142.145:58838
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2522
X-Received-Body-CRC: 2241124094
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:640953
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-02-08 o 13:04, Dawid Rutkowski pisze:
> Albo napisz jeszcze reklamację do reklamacji i każ się odnieść do tego podmieniania
rachunków. Wskaż wyraźnie, że to jest problem, a nie to, że przelewy były źle
wykonane.
> I nie zapomnij dopisać wzmianki o Rzeczniku Finansowym i UOKiK.
>
Od razu odpisałem.
Wskazałem również, że reklamacja dotyczyła zamiany rachunków, a nie
niewykonania przelewów.
> W santanderze - pierwszy raz infolinia kazała mi szukać rozwiązania poruszonej
sprawy wyłącznie w oddziale (bo infolinia to centrala) - oddział zrobił wielkie oczy
i mówi, że tym się zajmuje centrala - druga infolinia, do której zadzwoniłem z
oddziału potrafiła się sprawą zająć i pewnie nawet rano oddzwaniała, ale nie zdążyłem
odebrać.
>
W Santanderze dyrektor oddziału nie chciał się zająć problemem wycieku
danych, bo nie miałem ze sobą dokumentu tożsamości. Na infolinii
wyjaśnili mi wszystko. Pani była zdumiona, że do takiej rozmowy ktoś
mógł chcieć mój Dowód Osobisty. Złożyłem wtedy oficjalnie skargę na
dyrektora. :)
--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/
Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego
Następne wpisy z tego wątku
- 10.02.19 12:29 r...@k...pl
- 10.02.19 23:41 Eneuel Leszek Ciszewski
- 11.02.19 07:50 n
- 11.02.19 08:34 Kamil Jońca
- 17.02.19 23:34 Eneuel Leszek Ciszewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
Najnowsze wątki
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...