eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKosztowna pomyłkaRe: Kosztowna pomyłka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Kosztowna pomyłka
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <5c583574$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    <q3abrn$dq0$1@node1.news.atman.pl>
    <5c58b795$0$490$65785112@news.neostrada.pl>
    <q3ciuh$heo$1@node1.news.atman.pl>
    <5c5a9a69$0$488$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c5d6c8b$0$492$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    From: Akarm <a...@w...pl>
    Date: Fri, 8 Feb 2019 15:36:02 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.5.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <c...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 23
    Message-ID: <5c5d93d4$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.184.142.145
    X-Trace: 1549636564 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 484 79.184.142.145:58838
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2522
    X-Received-Body-CRC: 2241124094
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:640953
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-02-08 o 13:04, Dawid Rutkowski pisze:

    > Albo napisz jeszcze reklamację do reklamacji i każ się odnieść do tego podmieniania
    rachunków. Wskaż wyraźnie, że to jest problem, a nie to, że przelewy były źle
    wykonane.
    > I nie zapomnij dopisać wzmianki o Rzeczniku Finansowym i UOKiK.
    >

    Od razu odpisałem.
    Wskazałem również, że reklamacja dotyczyła zamiany rachunków, a nie
    niewykonania przelewów.

    > W santanderze - pierwszy raz infolinia kazała mi szukać rozwiązania poruszonej
    sprawy wyłącznie w oddziale (bo infolinia to centrala) - oddział zrobił wielkie oczy
    i mówi, że tym się zajmuje centrala - druga infolinia, do której zadzwoniłem z
    oddziału potrafiła się sprawą zająć i pewnie nawet rano oddzwaniała, ale nie zdążyłem
    odebrać.
    >

    W Santanderze dyrektor oddziału nie chciał się zająć problemem wycieku
    danych, bo nie miałem ze sobą dokumentu tożsamości. Na infolinii
    wyjaśnili mi wszystko. Pani była zdumiona, że do takiej rozmowy ktoś
    mógł chcieć mój Dowód Osobisty. Złożyłem wtedy oficjalnie skargę na
    dyrektora. :)

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/
    Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1