  • Data: 2002-05-18 21:15:02
    Temat: Re: Konto walutowe w BZWBK.
    Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam.
    > Zalozylem sobie konto USD i EUR w BZWBK.
    > Nigdzie sie nie moge doczytac jakie sa prowizje dla tych kont?
    > Ile zaplace /czy w ogole/ za wplate na to konto, wyplate z niego i
    > prowadzenie /chyba to ostatnie za darmo./.

    No chcac niechcac BZWBK ma najlepsze rachunki walutowe
    z polskich bankow - najwyzsze oprocentowanie i brak wiekszosci
    oplat. Prowadzenie jest za darmo, nie ma prowizji ani z wplaty
    ani za wyplaty (choc, moze z tym byc podobnie jak ze zlotowkami
    czyli powyzej jakiejs tam sumy ta zlotowka za wyplate)

    > Bylbym wdzieczny za przyblizenie mi tych oplat...
    > "Doradca klienta" byl jakis zamotany i w koncy nie dal mi taryfy oplat
    > i prowizji, nie chce mi sie tam latac tylko po to jeszcze raz :-(

    No nie ma prowizji i do tego podglad przez net jest :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl