  • Data: 2011-01-30 16:57:40
    Temat: Re: Konto swobodne w getinie
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "sTav" <m...@b...o2.pl> wrote in message
    news:4d4574b2$0$2449$65785112@news.neostrada.pl...

    > Już Ci kiedyś pisałem, .że liczysz i podajesz *stopę* *efektywną*!
    >
    > Stopa efektywna 5,42 % (z wliczonymi wszystkimi "bonusami" półgroszowymi i
    > (4) złotówkowymi)odpowiada rocznemu oprocentowaniu *nominalnemu* z kap.
    > dzienną = *5,279%*

    Tak, ale tylko te 5.42% jest dobre do porownan do innych lokat np jezeli nie
    byloby podatku 'belki' i mialbym do wyboru tradycyjna lokate na 3-m o
    oprocentowaniu 5.42% to uzyskalbym te same odsetki co z lokaty 3-m o z
    bonusami w GO oproc nom 4.85% lub( wliczajac bonusy to co podajesz 5.279% z
    dzienna kap.).
    Niedawno oferowana lokata 3-m w Meritum dla kwoty optymalnej >3tys przy
    nominalnej 5.3% (to co podawal bank) z dzienna kapitalizacja dawala rocznie
    5.36%(mozemy ja nazywac efektywna jak chcesz). Jezeli dobrze policzyles te
    5.279% i to wzielibysmy do porownan z 5.3% (z oferty Meritum) to
    wychodziloby nam, ze Meritum oferowalo lepsze warunki niz GO. Jednak tak nie
    jest, bo dla mnie interesujaca jest stopa zwrotu z mojego kapitalu i ona w
    przypadku GO wynosi wlasnie 5.42% rocznie, natomiast z Meritum 5.36%.