  • Data: 2003-05-13 12:51:11
    Temat: Re: Konto firmowe - jaki bank?
    Od: Bartol Partol <b...@p...c> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Daktik napisał:

    > Ale płatności SMS-em ostatecznie wpłyną na konto. Więc może jest już
    > bank, który te operacje wspiera, ew. ma podpisaną umowę z operatorem
    > komórkowym, żeby dla klientów wszystko było łatwo i przyjemnie.
    > Podobnie z kartami - chciałbym, aby bank mi w tych sprawach
    > "pomagał".

    Ostatecznie kasa zawsze wplynie na konto. Nasze banki generalnie maja
    gdzies wspieranie swoich klientow w niebankowych uslugach, wiec mozesz
    IMHO o czyms takim zapomniec. No chyba ze jestes tak wielka firma, ze
    zaden bank Ci sie nie oprze.

    Byc moze BH moze Cie wspomoc przy korzystaniu z CitiConnect, ale glowy
    nie dam.

    Bartol